Posiadając pracowników korzystających z komputerów, telefonów i innych technologii nieuniknione jest, że Twoja firma napotka problemy ze sprzętem lub oprogramowaniem. Usługi Wsparcia Informatycznego mogą zastąpić zapotrzebowanie na własny dział IT lub mogą uzupełnić w razie potrzeby Twoje zasoby IT.

 

W zakresie Oprogramowania

Instalacje i aktualizacje oprogramowania na komputerach stacjonarnych i przenośnych w szerokim zakres usług obejmujący między innymi:

  • instalacje, re-instalacje, diagnozę problemów i naprawy oraz aktualizacje systemów operacyjnych z zachowaniem danych znajdujących się na dyskach,
  • instalacje, re-instalacje, diagnozę problemów i naprawy oraz aktualizacje sterowników,
  • instalacje, re-instalacje, naprawy i aktualizacje programów użytkowych,
  • aktualizacje oprogramowania płyt głównych (BIOS),
  • instalacje, re-instalacje, naprawy i aktualizacje oprogramowania ochronnego (programy antywirusowe, firewall, zintegrowane systemy zabezpieczeń).

 

 

W zakresie diagnozy i problemów, które utrudniają lub uniemożliwiają normalną, stabilną pracę.

Do takich napraw należą:

  •  Czyszczenie dysku twardego (partycji systemowej),
  • Usuwanie złośliwego oprogramowania (wirusowego, szpiegowskiego i innego niepożądanego),
  • Odzyskiwanie danych,
  • Odinstalowywanie programów,

 

 

W zakresie sieci (firmowych i domowych)

  • Konfiguracja urządzeń końcowych (komputerów użytkowników, drukarek, itp.),
  • Konfiguracja aktywnych urządzeń sieciowych (routery, switche, AP, itd.),
  • Diagnostyka sieci i usuwanie problemów,
  • Administracja siecią – zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami, zarządzanie usługami i dostępami, monitorowanie sprawności sieci.

 

Inne

  • Tworzenie i zarządzanie stronami www oraz serwisami społecznościowymi typu Facebook, Google+, LinkedIn, GoldeLine