Posiadając pracowników korzystających z komputerów, telefonów i innych technologii nieuniknione jest, że Twoja firma napotka problemy ze sprzętem lub oprogramowaniem. Usługi Wsparcia Informatycznego mogą zastąpić zapotrzebowanie na własny dział IT lub mogą uzupełnić w razie potrzeby Twoje zasoby IT.
W zakresie Oprogramowania
Instalacje i aktualizacje oprogramowania na komputerach stacjonarnych i przenośnych w szerokim zakres usług obejmujący między innymi:
- instalacje, re-instalacje, diagnozę problemów i naprawy oraz aktualizacje systemów operacyjnych z zachowaniem danych znajdujących się na dyskach,
- instalacje, re-instalacje, diagnozę problemów i naprawy oraz aktualizacje sterowników,
- instalacje, re-instalacje, naprawy i aktualizacje programów użytkowych,
- aktualizacje oprogramowania płyt głównych (BIOS),
- instalacje, re-instalacje, naprawy i aktualizacje oprogramowania ochronnego (programy antywirusowe, firewall, zintegrowane systemy zabezpieczeń).
W zakresie diagnozy i problemów, które utrudniają lub uniemożliwiają normalną, stabilną pracę.
Do takich napraw należą:
- Czyszczenie dysku twardego (partycji systemowej),
- Usuwanie złośliwego oprogramowania (wirusowego, szpiegowskiego i innego niepożądanego),
- Odzyskiwanie danych,
- Odinstalowywanie programów,
W zakresie sieci (firmowych i domowych)
- Konfiguracja urządzeń końcowych (komputerów użytkowników, drukarek, itp.),
- Konfiguracja aktywnych urządzeń sieciowych (routery, switche, AP, itd.),
- Diagnostyka sieci i usuwanie problemów,
- Administracja siecią – zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami, zarządzanie usługami i dostępami, monitorowanie sprawności sieci.
Inne
- Tworzenie i zarządzanie stronami www oraz serwisami społecznościowymi typu Facebook, Google+, LinkedIn, GoldeLine